Klachtenregeling

Klacht over uw fysiotherapeut?

We doen er als team en behandelaars alles aan om je goed en prettig te helpen. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over de behandeling of bijvoorbeeld de communicatie met je fysiotherapeut of één van de medewerkers.  

 

Wat te doen met een klacht over je fysiotherapeut?

Wanneer je niet tevreden bent, horen we dit graag. Dit mag tijdens de behandeling, maar ook achteraf. En vind je het vervelend om je behandelaar aan te spreken, neem dan contact op met onze officemanager. We zullen vanzelfsprekend proberen de klacht op te lossen. Voor jou, maar ook om dit in de toekomst te voorkomen. Neem gerust iemand mee als je het zelf lastig vindt.  

 

Wordt de klacht over je fysiotherapeut niet opgelost?  

Wanneer de klacht over je fysiotherapeut niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kan je een officiële klacht indienen. De afhandeling van je klacht is gratis, uitgezonderd van (eventuele) bijstandskosten wanneer je bijvoorbeeld een advocaat inschakelt. Voor meer informatie kun je deze websites raadplegen:
Klachtenregeling - de Fysiotherapeut 
Geschillencommissie Fysiotherapie - de Fysiotherapeut