''Elk obstakel is te overwinnen''
“Als kinderfysiotherapeut krijg ik veel positieve energie van de kinderen en ik vind de werking van het bewegingsapparaat fascinerend. De combinatie van die twee aspecten vind ik het mooie van mijn vak. Wanneer een kind na de behandeling of het onderzoek met een lach op zijn of haar gezicht de deur uitloopt, voel ik hoe mooi mijn vak is. Ik wil kinderen helpen om het vertrouwen in hun lichaam (terug)te geven en ze meegeven dat ze trots mogen zijn op elk obstakel die ze overwinnen.
Mijn ambities in dit vak zijn gericht op het verbeteren van de algehele gezondheid van kinderen. Daarnaast wil ik mijn kennis uitbreiden op het gebied van jonge kinderen (0-4 jaar). Buiten mijn werk breng ik het liefst tijd door met geliefden en verder sport en lees ik graag.”
BIG: 29929642504
Ga zo door!
De praktijk ziet er verzorgd uit.
Leuke groep waarin iedereen zijn best doet.
Gezelligheid onderling en met de fysiotherapeuten.
Een grote praktijk, waar iedereen altijd erg vriendelijk is. Veel specialisaties en doorverwijzingen naar collega's die weer eens naar mijn klachten kijken. Top praktijk!
Ga zo door met jullie praktijk!
Mooie praktijk en ervaringen.
Ze weten van aanpakken en laten je op je gemak voelen!